imam reza holly shrine photo by: idea design group

imam reza holly shrine photo by: idea design group


گروه طراحی معماری ایده/ مشهد

ما: گروه طراحی معماری ایده، به حریم ملکوتی حضرت رضا سفرکردیم چرا که ایده یک گروه  ملیست و در یک شهر و اقلیم آرام و قرار ندارد. ما سفر می‌کنیم و وجب به وجب این سرزمین را یکی می‌دانیم و عشق و انگیزه‌مان، خستگی مسافت را می‌زداید. مشهد که دیگر جای خود دارد.

imam reza hooly shrine

مشهد چه‌ می‌کنیم؟

پر واضح است که اولین کارمان در مشهد سلام و عرض ارادت به هشتمین مهربانِ خداست. دلمان که آرام گرفت و لبی تر کردیم، پیش می‌رویم به سوی ناممکنی که قرار است ما ممکن کنیم. ما گروه طراحی معماری ایده هستیم : پس استراحت را کوتاه می‌کنیم تا وقتمان را با خدمت بیشتر پر کنیم.

کاری جدید، طرحی نو و صد البته ایده‌ای ناب!

کاری، کارستان قرار است شکل دهیم. ما گروه طراحی معماری ایده هستیم؛ پژوهش کارمان است و طراحی ایده‌آلِ شما سبک و سیاقمان. اینجاییم تا مشاوری صادق و امین باشیم در باز زنده سازی خانه‌ای کهن اما گرم و پر قصه در جهانشهر مشهد. این خانه که از اواخر دوره قاجار تنهایی و سکوت بسیاری را تحمل کرده حالا ما لباسی نو بر تنش می‌پوشانیم. آنقدر زیبایش می‌کنیم که اهالی نمی‌توانند از دلش خارج شوند. ما از این کارها زیاد کردیم!

 

یک اتفاق جالب!

غرق کار و محو طرح پردازی بودیم که خبر آمد روز، روزِ مشهد است. افتخارِ حضور در اولین محفل نشان مشهد و شنیدن حرف حق از آقای قلندرشریف هم سفر گروه طراحی معماری ایده را دوچندان زیبا کرد. در اولین سفر گروهی ما به مشهد اتفاقاتی که به طور تصادفی همزمان شدند بسیار جالب بود. و دیدار آقای قلندر شریف به ما این دلگرمی را داد که ایشان از دسته مسئولان کوشا و دانایی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.