conference of new study on architecture

conference of new study on architecture


اطلاع رسانی یازدهمین کنفرانس مطالعات و تحقیقات نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرآینده

مفتخریم از جمله رسانه‌هایی باشیم که اعلام میکنیم:

روز پنجشنبه، 14 تیر، 1403  موسسه آموزش عالی آل طه, مرکز مطالعات و تحقیقات علوم و فنون بنیادین در جامعه و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران، یازدهمین کنفرانس مطالعات و تحقیقات نوین در مهندسی عمران، معماری و شهرآینده برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد. شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید. 

ما، گروه طراحی معماری ایده به تک‌تک شما محققین و اندیشمندان حوزه معماری و عمران پیشنهاد می‌کنیم در این رویدادها شرکت کنید و نبوغ یک ایرانی را به جهان ارائه دهید.

conference of new study on architecture

توضیحات کنفرانس

توضیحات مربوط به رشته معماری و شهرسازی را در این قسمت برایتان شرح می‌دهیم:

فناوریهای نوین در مهندسی معماری

معماری داخلی.  -مبانی و نظریات معماری.  -مرمت ابنیه بناها و بافتهای تاریخی.  -مدیریت پروژه و ساخت.  -انرژی و تکنولوژی معماری.  -مطالعات معماری ایران و جهان. – هنرهای ساخت و معماری -معماری منظر- نقش و جایگاه هنر در پیشرفت و توسعه فرهنگی معماری پایدار و ساختمان‌های هوشمند -معماری و هویت شهری. -تاثیر اقلیم و مصالح بوم آورد بر معماری پایدار-مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی در پروژه ها

مطالعات و تحقیقات نوین در شهرسازی

برنامه ریزی شهری-برنامه ریزی منطقه ای-طراحی شهری -مدیریت شهری- شهرسازی اسلامی- امنیت شهری -مبانی و نظریات شهرسازی. – اقتصاد شهری -بافت های فرسوده -شهرسازی نوین -کاربرد فناوری نوین در علوم جغرافیا، معماری و شهرسازی -گردشگری شهری و اقتصاد پایدار-هنرهای تجسمی، تصویرسازی. -هنر و مقتضیات جهان معاصر-ایجاد زمینه های کاربرد هنرهای بومی در هنرهای تجسمی ارتباط تصویری وگرافیک-نقاشی و مطالعات نظری وابسته-عکاسی، سبک‌شناسی و پژوهش‌های.  -طراحی شهری و مطالعات وابسته-طراحی صنعتی و مطالعات وابسته-سبک شناسی، تاریخ در طراحی صنعتی. -رابطه هنرهای ایرانی اسلامی و فرهنگ در طراحی شهری-رابطه هنرهای ایرانی اسلامی، خط، نوشتار و اسناد مکتوب در طراحی و معماری. -دیگر موضوعات در مطالعات هنر و پژوهش‌های میان رشته‌ای. -ارتباط رشته های معماری، عمران و شهرسازی با هنر اسلامی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.