17th book of moghararat meli

17th book of moghararat meli


ویرایش جدید مبحث هفدهم ارائه شد

به گزارش خبرنگار ما در بخش مطالعات معماری گروه ایده مبحث هفدهم مجموعه مباحث مقررات ملی ویرایش شده است. همانطور که میداینم این مبحث مربوط به گاز ساختمان‌سازی است و مدتی است که صحبت از ویرایش آن در میان است.rah va shahrsazi

اکنون با اعلام رسمی  معاونت راه و شهرسازی در  مطلع شدیم که پیش نویس آن تهیه شده است. لازم است یادآور شویم که نسخه ارائه شده مبحث هفدهم تنها یک پیش‌نویس است و به هیچ عنوان قابل استناد نمی‌باشد. ضمنا به اطلاع میرسانیم نام کتاب، از لوله کشی گاز طبیعی به سامانه گاز طبیعی در ساختمان تغییر یافته است.

با بررسی اجمالی کتاب مبحث هفدهم، دریافتیم که تعداد صفحات آن از 245 تجاوز نمی‌کند و تیپ بندی موضوعی کتاب تا حد زیادی با نسخ قبلی متشابه یافتیم. این نکته به ما نشان می‌دهد ورود این کتاب به حرفه مهندسان ب هیچ‌وجه چالش انگاشته نمی‌شود و در استفاده از آن به چالشی برنخواهیم خورد..

از طرف گروه طراحی معماری ایده از شما دعوت می‌کنم این پیش‌نویس(مبحث هفدهم) را مطالعه کنید. ما معماران کهنه کار و خاک خورده که خشت ها روی خشت نهادیم، می‌توانیم به عزیزانی که در راه و شهرسازی خدمت می‌کنند، کمک کنیم تا منابع مفیدتری ارائه دهند.

اخیرا ما معماران و همچنین مسئولان در راه و شهرسازی توجه بیشتری نسبت به مسائل مربوط به گاز در ساختمان سازی نشان می‌دهیم. همانطور که می‌دانیم پیشتر مبحث نوزدهم به اصطلاح بورس بود و توجه و تمرکزمان بر تقویت راهکارهای آن بود.

لینک دانلود پیش‌نویس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.