planning

free planning package


همه ما در زندگی اهداف کوچک و بزرگ زیادی داریم و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنیم. اهدافی که بسته به شرایط می‌توانند زندگی ما را تغییر دهند و بعضا نسل های آینده را هم تحت تاثیر قرار دهند، مثل قبولی در آزمون سراسری و قدم گذاشتن در مسیر رشته تحصیلی مورد علاقه. در دوره زمانی که به سمت هدف طی می‌شود نشاط و انگیزه مان چندین برابر میشود; اگر خودمان را اتومبیل و هدف را مقصد تصور کنیم میتوان گفت فکر کردن به مقصد شبیه سوخت گیری ماشینمان است پس چه بهتر که آگاهی بهتری از مسیرمان داشته باشیم و چالش‌ها و پتانسیل ها را بشناسیم و برایشان آماده باشیم. و دیگر هیچ چیز مانع رسیدن به مقصد (هدف) نمیشود!
همین را میخواهیم; آگاهی و برنامه ریزی. نقشه راهی که قبلی ها، بارها آن را رفته اند و با استفاده از تجربه هایشان راه برای ما هموار شده. افراد موفق در تمام دنیا برنامه ریزی را بر هرچیزی در مسیرشان مقدم می‌دانند. آنها هزینه های قابل توجهی به مشاورشان پرداخت می‌کنند تا مراقب ثانیه های طلایی زندگی شان باشند و برای رسیدن به بهره برداری بیشتر از زمان، حتی جوانب دیگر زندگی شان را تغییر می‌دهند; برای مثال اگر هدف شرکت در مسابقه ورزشی جهانی باشد در مدت مورد نظر از رژیم غذایی گرفته تا کتاب و مجلاتی که مطالعه میکنند رنگ و بوی متفاوتی به خود می‌گیرد. آنها از هیچ تلاشی در مسیر رسیدن به هدف فروگذار نمی‌کنند!

در سالهای اخیر با توجه به شرایط پیش آمده در کشور عزیزمان ایران، کمتر دانشجویی را می‌بینیم که برای پیشرفت تحصیلی و ساختن آینده خود به بورسیه تحصیلی خارج از کشور فکر نکرده باشد اما مسیر رسیدن به این هدف چنان پیچیده می‌نماید که دانشجوی جوان تنها دو راه پیش روی خود حس می‌کند; پرداخت هزینه های کمر شکن کلاس های زبان خارجه و … و راه دوم به تاریخ سپردن آمال و آرزوهایش. گروه طراحی معماری ایده این خدمت را رایگان نموده تا شما از هرکجای خاک کشور عزیزمان ایران و در هر مقطع و موقعیت تحصیلی بتوانید بهترین برنامه را پیش گرفته و به سوی مقصد نهاییتان بتازید!

فرقی نمی‌کند هدف شما چیست. گروه ایده اینجا کنار شماست تا نقشه راه روشن و مسیر هموارتان را به شما ارائه دهد. گروه طراحی معماری ایده متشکل از ده ها فارغ التحصیل نمونه و ممتاز کشوریست که پیشنهاد های منحصر به فردی در مسیر های مطالعاتی برای شما طراحی میکند. دانش آموز باشید یا دانشجو، زبان آموز باشید یا هنرجو، مهم برنامه ریزی اصولی و منطقی شماست تا شما را به هدفتان برساند. مهم این است که پتانسیل های خود و ابزاری که در پیمودن این مسیر کمکتان میکند را دریابید و بتوانید به درستی و در زمانبندی صحیح از آنها استفاده کنید.

اگر شما هم یک فرد باهوش و با استعداد هستید که تصمیم گرفته هدفی برای مطالعه برگزیند همین حالا به صورت رایگان عضوی از گروه طراحی ایده شوید و در قسمت نظرات نام و ایمیل خود را وارد کنید.

2 دیدگاه

  • سلام من دانشجوی رشته صنایع پزشکی هستم و با توجه به اینکه مشغول به کارم وقت زیادی برای کار کردن روی پایان نامم ندارم.
    میتونید کمکم کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.