طراحی لابی سینما بیجار

سال 1400
زیربناحدود 600 متر مربع
مکانبیجار

قبل از معرفی پروژه لابی بیجار لازم است مقدمه ای در مورد ایده بیان شود.

طراحی معماری بالاخص در شاخه بازسازی امریست بسیار تخصصی که تحصیل و تجربه را همزمان می‌طلبد. امروزه گرایشات طراحی معماری هریک به یک رشته تحصیلی بدل گشته اند. و از طرفی کاربری های مختلف از مسکونی گرفته تا تجاری و تفریحی ضوابط خاص خودرا دارند. 

گروه طراحی معماری ایده که سالها در زمینه طراحی معماری پروژه‌های مختلف با کاربری‌های گوناگون را در کارنامه خود ثبت کرده، به سبک‌ها و همچنین ضوابط و استانداردهای معماری تسلط کامل دارد. همچنین قادر است پروژه های دریافتی را در مدت زمان نسبتا کوتاهی با کیفیت تحسین برانگیز ارائه دهد.

سابقه فعالیت ایده در زمینه بازسازی با کاربری مسکونی، تجاری، اقامتی، فرهنگی، تفریحی به ده سال می‌انجامد. طی این مدت پیشرفت های چشمگیری در جلب رضایت مشتری و تبیین کیفیت کار داشته است.

در سال 1400 گروه طراحی معماری ایده طی همکاری تمام وقت با سینما سازی بهمن سبز، سفارشات طراحی جدید برخی ساختمان های سینمایی‌اش در سطح کشور را جهت بازسازی دریافت نموده و در مدت زمان کوتاه توانست رضایت و تحسین کارفرمارا جلب کند.

پروژه سینما آزادی در شهر بیجار واقع در استان کردستان  که لابی آن نیازمند دکوراسیون مدرن و ریزفضاهایی نظیر کافه تریا و باجه فروش بلیت و… با طراحی خلاقانه بود. از جمله آثار ماندگار گروه طراحی معماری ایده است که طراحی پلان و جانمایی ریزفضاها و همچنین سه بعدی سازی و رندرینگ در کمتر از 24 ساعت انجام گرفت.

تجربه، سرعت و خلاقیت می‌آفریند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.