بازسازی گروه معماری ایده

گروه معماری ایده و بازسازی خانه تاریخی

یکی از فعالیت‌های که ما در گروه طراحی معماری ایده به شکل تخصصی انجام می‌دهیم: طراحی مجدد و بازسازی اماکن تاریخی و قدیمی است. در شهرهای کاشان، اصفهان، یزد و شیراز که دارای قدمت معماری بالایی هستند و بافت تاریخی خود را بیش از شهرهای دیگر حفظ نموده‌اند. امروزه شاهد هستیم که اینگونه بازسازی‌ها رایج‌تر است. درواقع کار ما اینطور است که پس از معرفی و مراجعه بنا در مرحله اول به طور کامل از بنا بازدید می‌کنیم و حین بازدید عکاسی و فیلمبرداری های لازم را انجام می‌دهیم.

مرحله دوم برداشت است: از آنجایی که ساختمان‌های تاریخی نقشه و پلانی ندارند ما در گروه طراحی معماری ایده به طور دقیق پلان وضع موجود را برداشت می‌کنیم. و فایل اتوکد آن را جهت ارائه به کارفرما آماده می‌کنیم. این فایل شامل پلان، مقطع و نما می‌باشد. 

مرحله سوم طراحی معماری پروژه است که آن بنا به سفارش کارفرما انجام می‌دهیم و بر حسب مواردی چون، سبک انتخابی، بودجه پروژه، سلیقه شخصی و البته کاربری جدید بنا متفاوت طراحی می‌کنیم. لازم به ذکر است که این بخش را در قالب طراحی سه‌بعدی(رندر) و فایل اتوکد در اختیار کارفرما قرار می‌دهیم.

ما در گروه طراحی معماری ایده، تمامی این سه مرحله در جهت بازسازی را به سرعت و دقت هرچه بیشتر انجام می‌دهیم. و با استفاده از تجربیات هشت ساله، کیفیت کارمان را از لحاظ دقت و عملکرد دوچندان بالا برده‌ایم.

اینجا در گروه طراحی معماری ایده ما در تلاشیم تا در کمترین زمان ممکن پروژه مد نظر شما کارفرمای محترم را آماده و تحویل نماییم. 

لطفا در صورت تمایل به سفارش پروژه به ما مدارک موجود از پروژه خود را در تلگرام ارسال نمایید. ما در کمتر از 2ساعت سفارشتان را بررسی می‌کنیم با شما تماس خواهیم گرفت تا طبق زمانبندی شما پروژه را به انجام برسانیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.